Win een DIY-pakket met de GROTE OPRUIM-OPROEP van TODIY!

Mijn zoon inspireerde me al eerder tot coole dingen. TODIY! oprichten was er één van. Nu hij elke ochtend, op weg naar kamp, een zakje vult met alle afval dat hij op straat verzamelt, ga ik over tot het volgende coole ding op mijn planning: de GROTE OPRUIM-OPROEP van TODIY!
Hoe gaat het in zijn werk? Trek erop uit, gewapend met een plastic zak. Raap zoveel mogelijk afval op. Doorzoek parken, speeltuinen en grasbermen. Poseer voor de coolste opruim-foto en deel deze op Instagram en Facebook met #degroteopruimoproepvanTODIY en #todiy_be. Vergeet niet om de Facebook-pagina van TODIY! te liken. Mail de foto naar hello@todiy.be en vermeld naam en leeftijd van het kind. Doe dit vóór 25 augustus.
Op 26 augustus loot ik twee namen uit: één naam in de leeftijdscategorie 0-5 jaar en 1 naam in de categorie 6-12 jaar. De kleinste krijgt van mij een vingerverfpakketje van Pébéo, de oudste krijgt het DIY-pakket MILAN, waarbij je zelf met textielstiften een leuke turntas ontwerpt.
Samen gaan we voor een proper Gent en Vlaanderen!
! Actie enkel geldig in België !

Reacties

Populaire posts